Jak nakupovat

Vítáme Vás na e-shopu společnosti BRENO. Nakupování je u nás rychlé a snadné.

Zboží je přehledně rozděleno do základních kategorií a podkategorií podle jeho povahy. Nabídku v dané kategorii můžete zúžit pomocí vyplnění filtrů (cena, barva, rozměr, materiálové složení atd.), které Vám při výběru pomohou.

K vyhledání zboží podle některé z požadovaných vlastností (jméno, barva, materiál), můžete použít také vyhledávací okno, umístěné vpravo, vedle loga společnosti.

Pro registrované zákazníky máme, po přihlášení, připravenu možnost vkládat zboží do „Oblíbených“ a v budoucnu se k výběru vracet. Registrovaní zákazníci mají ještě další výhody, jako je přehled historie objednávek a faktur k nim (všechny tyto dokumenty si můžete ze zákaznického účtu vytisknout, nebo stáhnout v elektronické podobě). Zákaznický účet rovněž umožňuje sledování stavu aktuální objednávky a urychlení nákupů v budoucnu, protože již nebudete muset znovu vyplňovat zadané kontaktní a dodací údaje.

Na detailu zboží naleznete všechny dostupné informace a rozměrové varianty, s informací o jejich skladové dostupnosti. Zboží „Skladem“ expedujeme co nejdříve z vlastního skladu, dle druhu zvolené dopravy. Zboží „Na objednávku“, je na základě Vaší objednávky objednáno u dodavatele a čekací doba na dodání, je tři až šest týdnů. U tohoto druhu zboží je také požadována platba předem. Zboží označené „Není skladem“, nelze vložit do košíku, ani objednat, dokud se u něj nezmění stav na „Skladem“, resp. „Na objednání“.

Po výběru varianty zboží, rozměru a počtu kusů, jej vložíte do nákupního košíku kliknutím na červené tlačítko „Koupit“. U ikonky nákupního košíku, v pravém horním rohu, se zobrazuje počet položek vložených v košíku. Po přejetí kurzorem přes ikonu se zobrazí i celková hodnota vloženého zboží. Po kliknutí na ikonu vstoupíte do nákupního košíku, kde lze v prvním kroku zkontrolovat správnost vložených položek, případně upravit jejich množství. Ve druhém kroku máte možnost si vybrat dopravu na některou z našich vybraných prodejen, nebo externím dopravcem na Vámi uvedenou dodací adresu a jeden z uvedených způsobů platby.

Poté se dostanete na rozcestník, kde máte následující možnosti jak pokračovat:

a)     Pokud jste již registrovaným zákazníkem, můžete se přihlásit zadáním registrované emailové adresy a přihlašovacího hesla. Pokud jste své heslo zapomněli, bude Vám, po kliknutí na „Poslat zapomenuté heslo“, na Vaši registrovanou emailovou adresu, zasláno nové. Po přihlášení do svého účtu máte možnost si heslo opět změnit.

b)     Pokud jste zákazníkem novým a máte zájem získat všechny zmíněné výhody, máte možnost se zaregistrovat, vyplněním všech potřebných údajů a zvolením minimálně šestimístného hesla pro budoucí přihlášení.

c)     Pokud nemáte zájem ani o jednu, z výše uvedených variant, můžete pokračovat v nákupu bez registrace, jednorázovým zadáním kontaktních a dodacích údajů.

Po potvrzení, že souhlasíte s aktuálními obchodními podmínkami, odešlete objednávku ke zpracování. Objeví se Vám rekapitulace objednávky, kterou máte možnost si vytisknout a která Vám bude rovněž zaslána na zadanou emailovou adresu. Registrovaným zákazníkům se nová objednávka objeví také v zákaznickém účtu.

O expedici objednávky Vás budeme informovat emailem. Přesnější informaci o termínu doručení Vám pošlou vybraní externí dopravci. V případě odběru zboží na prodejně budete informováni o připravení zboží k odběru.