Principy ochrany soukromí na e-shopu BRENO.CZ

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci webu a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu. Kliknutím na tlačítko „Nesouhlasím“ budou soubory cookies zakázány, což může mít za následek omezení některých funkcí a služeb, které pro svou funkčnost tyto soubory vyžadují. Nastavení můžete kdykoliv změnit v Nastavení soukromí.

Souhlasím
Nesouhlasím
Více o ochraně soukromí

Vaše nastvení bylo uloženo

Máme stále otevřeno

Omezení dle nařízení vlády

MÁME STÁLE OTEVŘENO


Od 14.3.2020 6:00 vstoupilo v platnost nařízení vlády, které mimo jiné značně omezuje maloobchodní prodej.
Připravili jsme pro Vás tedy ve stručnosti informace o našem provozu během těchto omezení. 
Omezení, výklad a nařízení se stále aktualizují, takže budeme průběžně aktualizovat i zdejší informace.

Eshop Koberce BRENO

Provoz na E-shopu není nijak omezen, naopak rozšiřujeme své služby, nabídku i provoz zákaznického centra.
Co to znamená v praxi?
Online chat
1. Provoz zákaznické linky E-shopu se rozšiřuje: Po-Pá 7:00 - 20:00, So-Ne 9:00 - 20:00
Během této provozní doby Vám jsou k dispozici naši operátoři na online chatu v pravém dolním rohu E-shopu, na telefonním čísle 226 254 777 či na emailu eshop@breno.cz
Na těchto komunikačních kanálech Vám rádi pomůžeme s výběrem či zodpovíme dotazy ohledně aktuální situace a provozu E-shopu či prodejen BRENO

2. Standartní objednávky na E-shopu budeme standartně vychystávat a dodržovat 
dodací termíny uvedené v objednávkovém procesu.
Na VŠECH našich prodejnách jsou kolegové připraveni vydávat objednávky Eshopu.
Vzhledem k současné situaci žádáme o zvážení volby bezhotovostní platby (online platba kartou či online platba bankovním převodem), abychom minimalizovali mezilidský kontakt a možnost nákazy.

3. Doprava objednávek externími dopravci i naší dopravou na jednotlivé prodejny se nijak omezovat nebude a objednávky doručíme jako kdykoliv jindy.
Po dobu aktuálního nouzového stavu jsme omezili pouze službu Výnos do patra u dopravy BRENO PREMIUM. Objednávky tak budou doručovány pouze na první dveře.
Většina dopravců po ČR v těchto dnech omezuje provoz, ale Náš smluvní dopravce FOFR naopak posílil kapacity pro naše objednávky. Většina objednávek tímto přepravcem je tak doručována následující všední den.

4. Nabízíme i možnost objednání zboží, které je SKLADEM NA PRODEJNĚ
Postup, jak takovouto objednávku vytvořit, naleznete ZDE
Tyto objednávky se nijak omezovat nebudou, naopak rozšiřujeme nabídku, abychom minimalizovali riziko nákazy, zákazníci mohli pohodlně vybírat z pohodlí domova a obratem vyzvedávat zboží na prodejnách.

5. Zavedli jsme 24h provoz, abychom vše zvládli, zpracovali jsme VŠECHNY Vaše objednávky i v této složité době a co nejdříve je doručili. 
Využijte tedy volný čas k rekonstrukci podlahy, my Vám s tím rádi pomůžeme a dodáme vše potřebné. 

Prodejny Koberce BRENO

Provoz na prodejnách je omezen v souladu s nařízením vlády a snížení rizika nákazy Koronavirem. Prodejny však NEJSOU uzavřeny zcela.  
Co to znamená v praxi?

1. Prodejny jsou otevřeny pro výdej objednávek vytvořených na našem E-shopu. Využijte tedy možnosti objednat si zboží ONLINE z pohodlí domova.
V případě objednávky založené prostřednictvím funkce Rezervace zboží na prodejně (jak na to naleznete ZDE), budou objednávky vychystávány přednostně a dle vytíženosti prodejny mohou být již v řádu minut připraveny k vyzvednutí. 
Více informací na zákaznické lince 226 254 777 či na telefonním čísle dané prodejny, které naleznete ZDE

Otevírací doba prodejen byla dočasně omezena. Nové otevírací doby jednotlivých prodejen naleznete ZDE

Vzhledem k současné situaci žádáme o zvážení volby bezhotovostní platby, abychom minimalizovali mezilidský kontakt a možnost nákazy.

2. Pro velkoobchodní prodej jsou prodejny otevřeny v omezeném provozu. Více informací na telefonním čísle dané prodejny, které naleznete ZDE

3. Pro klasický maloobchodní prodej v kamenných obchodech jsou prodejny uzavřeny.

V případě vyzvednutí objednávky E-shopu či velkoobchodního prodeje bude do prodejen vpuštěn vždy POUZE jediný zákazník a to POUZE k prodejnímu pultu, případně k výdejnímu skladu.

Děláme maximum, abychom pomohli snížit riziko přenosu Koronaviru a zároveň přispěli ke snížení dopadu omezení s tím spjatých.
Z tohoto důvodu jsme zavedli tato opatření, aby se prodej nezastavil, pouze se snížil mezilidský kontakt na naprosté minimum, či jsme se mu vyhnuli zcela. 

Děkujeme za pochopení.
Vaše BRENO